Vliegen???

14 juni 2013 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Vandaag ons eerste ontbijtje bij de iHop, onderweg naar Boeing. Heerlijke pancakes, met als gevolg dat we de rest van de dag niet meer hoefde te eten.

Op naar onze tour in de Boeing fabriek, wat erg leuk bleek te zijn. We zijn echt in de fabriekshal geweest, waar ze volop aan het werk waren aan de vliegtuigen. We wisten niet dat er zoveel met de hand gedaan werd, moet niemand een slechte dag hebben en wat vergeten:-). Leuke weetjes opgedaan: waarom zijn vliegtuigen bijna nooit rood? Rood is een zware kleur wat minder vracht of mensen vervoeren betekent. Helaas was foto's maken niet toegestaan.
Na de uren in de fabriek waren we wel toe aan een outletje, waar we wat inkopen hebben gedaan.

Onze volgende doel was downtown Seattle, maar ook hier kennen ze file's en niet zo'n beetje ook. Uiteindelijk zijn we dus maar naar ons hotel gegaan met als beloning een prachtig uitzicht op Mount Rainier! Wat een machtige berg om te zien.
Het avondeten, jaja... The Outback

1. Henriette en Jan:
    15 juni 2013
    Goede morgen voor jullie, wat Laurelle zich zo afvraagt is wat R daar nou op dat bord had. Kippenpootjes met majo was haar idee. Goed om te horen dat jullie gezond ontbijten!
    Hier wordt hard gewerkt aan de slaap kamers.
    Fijne dag vandaag! Liefs van ons allemaal
  2. Mieke:
    15 juni 2013
    Ja hoor wrijf het er nog maar ff in.........IHop, Outback, outletje en dat allemaal op 1!!!! Dag aan het begin van de vakantie. Nee hoor, geniet er lekker van!!!!!! Ik geniet op afstand met jullie mee!
  3. Rene:
    15 juni 2013
    IHop, outlet, Outback met Blooming Onion, beter dat ik dit blog niet meer lees. Een gevoel van heimwee maakt zich van mij meester. ;)
    De Boeingfabriek gaat iig op mijn "todolist" voor volgend jaar :)
    Vandaag gaan jullie naar Vancouver als het goed is. Een van de bezienswaardigheden daar is een oude stoomklok (http://en.m.wikipedia.org/wiki/Steam_clock). Misschien wel leuk om te gaan bekijken.
    Have fun!
  4. Pap en mam:
    15 juni 2013
    Wat een pech die file hopelijk komt dit niet te veel voor.
    Maar de berg heeft veel goed gemaakt.
    Groetjes
  5. Pa en ma:
    15 juni 2013
    leuk weer wat van jullie te horen of we kunnen ook zeggen lezen de problemen zijn hopelijk op gelost, liefs van ons, PA MA.