From USA to Canada

15 juni 2013 - Vancouver, Canada

Na 2 dagen genieten in de USA, nu maar afgereisd naar Canada. Natuurlijk moesten we ook deze dag weer ontbijten, dit keer de Denny's (om geen mensen jaloers te maken in Nederland :))
De weg naar de grens vonden wij een mooi stuk om te rijden. Natuurlijk kwamen wij ook langs de ingestorte brug, eigenlijk was er bijna niets meer van te zien, behalve dat we om moesten rijden en dat we veel kranen zagen.
Bij de grens was het wel even in de rij staan, zulke vriendelijke mensen die douaniers, hihi. Maar we mochten zonder al te veel moeite Canada binnen.
Als eerste zijn we naar Capilano Suspension Bridge gegaan, boehhh. Soort loop/touwbruggen tussen de bomen en over het water. Wij vonden er weinig aan, te veel mensen en eigenlijk weinig moois te zien, dus maar weer snel ervandoor.
Richting het water gereden, we twijfelden om door te rijden naar Whistler, maar heerlijk in het zonnetje op een terrasje zitten aan de haven, kreeg toch de voorkeur.

Het hotel ziet er erg leuk uit en de bedden voelen lekker, kijken of we dat morgenochtend ook nog vinden.

Morgen downtown Vancouver, met idd de stoomklok.

Bedankt allemaal weer voor jullie leuke reacties!

1. Rene:
    16 juni 2013
    Ach ja, Denny's! Ik dacht al, wat heb ik in die 2 dagen toch nog gemist! :)
    Jammer dat die Capilano Suspension Bridge tegenviel. Het ziet er op foto's (https://www.google.nl/search?q=Capilano+Suspension+Bridge&client=safari&hl=nl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=jkm9UcKHC-6y0AXpjoDgDw&ved=0CDwQsAQ&biw=768&bih=928) toch zo spectaculair uit.
    Maar gelukkig valt er daar vast nog meer moois te zien. Wedden dat wij morgen, naast de stoomklok ook een totempaal voorbij zien komen. :)
  2. Pap en mam:
    16 juni 2013
    Ga lekker genieten van de dag die er voor jullie aankomt
    Dat Canada maar net zo mooi zal wezen als Amerika
    Maar dat zal wel goed zitten
    Bedankt voor de kaart voor Vaderdag.
    Groetjes
  3. Piet ca en Loes:
    Mogge,

Veel plezier nog verder Gr. Van ons
  4. Chris:
    16 juni 2013
    Wow... en ik was zo benieuwd naar jullie ervaring op de Capilano Suspension Bridge! Het had zo'n mooie romantische ervaring kunnen worden volgens de sociale psychologie! http://blogs.theage.com.au/lifestyle/allmenareliars/archives/2007/08/the_capilano_su.html
    Maar lekker een terrasje pakken is natuurlijk ook leuk!
  5. Pa en ma:
    16 juni 2013
    Wat leuk dat je nu voor de derde keer in Canada bent Esther.
    Erwin ook voor jou heel veel plezier in Canada. Wij hebben net jullie bericht ontvangen, de kaart is vrijdag al aangekomen.
    Heel veel kijkplezier.
    Liefs van ons. Pa & Ma.