Eindelijk strand en relaxen

2 juli 2013 - Santa Cruz, California, Verenigde Staten

Zon zon heerlijk. Jaja we gaan weer wat gratis scoren hoor. Vanmorgen ontbeten bij de Denny's (hotel was eigenlijk alleen koffie) nadat we lekker relaxed op waren gestaan. En ja hoor als we een survey invullen dan krijgen we morgen weer wat gratis, dus de buit is nog niet helemaal binnen, maar kan bijna niet missen. De weegschaal weer terug naar de winkel gebracht zonder problemen, haha.
Een gewaarschuwd mens telt voor...idd we hebben nog meer gratis gekregen, helaas. Ik (Es) ben zo rood als een kreeft, sommige stukken in ieder geval. Ondanks gewoon goed insmeren. Het was echt heerlijk op het strand, niet te warm door het windje van de oceaan. Daardoor erg verraderlijk blijkt wel. Morgen ga ik dus met de boerka naar het strand, je moet alles toch geprobeerd hebben. Ja, we kiezen toch voor het strand. De tip van René had Er ook al eerder geopperd, vond hij van zijn eerdere reis ook mooi, maar het relaxen is toch wel erg welkom! Vandaag ook beide heerlijk liggen pitten op het strand:-).
Voor de laatste keer naar The Outback geweest, de blooming onion riep ons gewoon.
Op naar ons laatste dagje al weer, wat gaan die weken toch snel en wat is het toch genieten.

1. Henriette en Jan:
    3 juli 2013
    Ja dat de zon goed kan branden is nu wel duidelijk, en een tent over je hoofd kan ook leuk zijn hoor.
    Waar jullie vandaag heen gaan hoef ik dus niet te raden en wat het laatste gratis ontbijt betreft....geniet er van hoor.
    Ja wat gaat het dan toch snel. Wij kunnen terug kijken op 3 weken met spannende verhalen ,wel een beer, geen beer.
    Hoop dat jullie genieten vandaag en zus .....
    Insmeren graag!!!! En R doe jij het anders maar........
    Voor nu goede morgen en eet smakelijk!
    Tot snel. Liefs en xxxxxx
  2. Rene:
    3 juli 2013
    Misschien vandaag toch nog maar een flinke wandeling maken. Al die gratis calorieën moeten er toch ook weer af ;). En straks zijn jullie koffers wel op gewicht maar moeten jullie voor extra verstevigde zitplaatsen bijbetalen :)
    Zou in ieder geval maar een uit de volle zon blijven Es met factoortje 50. Misschien toch maar een ritje Monterey?
    En hoezo de laatste keer Outback. Eten jullie vanavond dan niet ;)
    Maak er een mooie laatste hele dag van. We lezen het morgen wel weer.
  3. Ans:
    3 juli 2013
    Misschien krijgen jullie ook nog een dagje of iets gratis erbij???? Nee hoor, niet doen. Ben ook blij als jullie weer veilig terug zijn met nog meer foto's!!!!
    Trouwens Es, weet jij iets voor je verjaardag? Kun je wellicht in het vliegtuig over nadenken.
  4. Pa en ma:
    3 juli 2013
    Nog even een paar woorden van ons . Wij wensen jullie een goede vlucht. Tot morgen op Schiphol maak nog even een foto dat is voor ons makkelijk om jullie te vinden. Liefs van ons.xx
  5. Rene:
    3 juli 2013
    Zie ik toch dat jullie vandaag al weggaan en morgenochtend hier weer landen! Is de reisinfo. op het blog wel "misleidend" hoor.
    Nu ineens afkicken van het dagelijks ontbijtverslag