Onze laatste echte dag in de USA

3 juli 2013 - Santa Cruz, California, Verenigde Staten

De laatste dag van de vakantie was dan echt aangebroken. Dus ook nog een verhaaltje voor jullie ondanks dat we niet echt veel gedaan hebben.
Helaas was de zon van gister nog erg goed voelbaar en zichtbaar voor Es. Even bedenken wat we nu gingen doen.
Ontbijt met GRATIS pancakes was natuurlijk erg belangrijk. Erwin ging echt helemaal los, die bestelde gewoon een milkshake bij het ontbijt. Aangezien 1 milkshake hier net zoveel is als in Nederland 2, moest er wel hulp geboden worden, ook 's ochtends smaakt het prima vinden wij:-).
Omdat we toch graag nog een dagje wilden relaxen, hebben we maar even een sjaaltje gekocht om de verbrande oortjes mee te bedekken. Nieuwe strandoutfit: bikini met legging en shirtje met sjaaltje, beter dat dan verder verbranden.
Wederom was het weer een heerlijk dagje, zonnetje en af en toe een wolkje. Wat wel bizar gezicht was, was de mist die van zee in ene overtrok. Je zag gewoon in ene echt een heel stuk kust niet meer, maar het waaide allemaal over.
Toen sloeg de schrik ons om het hart, huh vandaag vliegen, help. Maar wij lopen wat achter op jullie met tijd en het moet gelukkig nog 4 juli worden.
Op de laatste avond moest er tuurlijk nog wat gratis gescoord worden. Voor het lange wachten (geen idee over welk lang wachten ze het hadden, wij hadden het in ieder geval niet gemerkt), kregen wij onze salades gratis. Uiteindelijk bleek toen wij de rekening kregen dat we ook de Calamaris gratis hadden, echt zo bizar. Was een leuk en onwijs druk tentje, maar na al dat gratis eten nog leuker natuurlijk!
De koffers staan gepakt, nog 1 nachtje slapen en dan komen wij weer naar huis, kijken wat we daar gratis kunnen scoren.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rene:
    4 juli 2013
    Hé, toch nog daar! Uit de andere reacties dacht ik op te maken dat jullie op 3-7 al zouden terugvliegen (sorry voor de verwarring). Ik was jullie terugvlucht al aan het volgen. Maar gelukkig, toch nog een laatste verslagje om af te kicken ;)
    Ja, die mist is wel apart he. Hangt bijna altijd voor de kust en trekt in een oogwenk het strand op. Gelukkig hadden jullie de meeste zon al te pakken gisteren ;)
    Nog een heerlijk avondeten als afsluiting van een, volgens mij, heerlijke vakantie. Ben benieuwd naar het nieuwe album en misschien de mozaïek Stars and Stripes (Er, ze is bijna jarig hè ;) )
    Rest mij jullie voor morgen 4-7!! Een hele prettige terugreis te wensen en te bedanken voor 3 weken meereizen (toch nog een beetje in de USA geweest).
    Tot snel!
  2. Pap en mam:
    4 juli 2013
    Wat zal het vreemd zijn 's morgens vroeg geen verhaal op de laptop .Wij wensen jullie een goede vlucht terug naar huis. Het is goed thuiskomen want we krijgen een goed weekend met prachtig mooi weer.(dus de vakantie was kan aan de lijn i.p.v in de droger ).Tot gauw groetjes
  3. Ans:
    4 juli 2013
    Waarschijnlijk krijgen jullie zelfs geld toe als je verteld dat je volgend jaar weer van plan bent om te komen? Dit jaar met een gevulde beurs weer naar huis? Of dat toch net niet......outlet/outlet/outlet....
    Een goede reis.
  4. Henriette en Jan:
    4 juli 2013
    Ja dat was dan de laatste dag van jullie mooie vakantie, zal vreend zijn om niet eerst jullie verhaal te lezen.
    Gelukkig is het tot op de laatste dag gelukt om gratis eten te scoren, zal afkikken zijn voor thuis.
    Voor nu een lekker ontbijt en dan veilig terug naar huis.
    Tot snel!!! Liefs en xxxxxx
  5. Pa en ma:
    4 juli 2013
    Ook van ons nog even een paar woordjes. Wij zullen ook jullie leuke verhalen missen je weet dan staat dit ding er weer voor niets Wij willen zeggen voor ons was het een fijne vacantie.Tot morgen .Liefs van ons.xxxx