Downtown Vancouver BC

16 juni 2013 - Vancouver, Canada

Zoals aangekondigd vandaag downtown Vancouver.
We begonnen vanaf de skytrain in Gastown. Hier staat dus een stoomklok, die en stoomt en elk uur een wijsje speelt, erg grappig. Hierom heen zitten veel van die kleine winkeltjes met souveniers.
Wat we ook tegenkwamen is The Old Spagetti Factory, waar ik vorige keren in Canada regelmatig gegeten heb.

Hierna hebben we lekker gewandeld door Vancouver. Langs het water, de haven en uiteindelijk Stanley park (heel groot park in Vancouver).
Ook Chinatown hebben we een bezoekje gebracht, maar vonden we niet echt bijzonder.

Het weer was wederom prachtig dus geen straf om lekker buiten te zijn vandaag.
Vancouver vonden wij niet heel bijzonder, maar we hebben zeker wel genoten.

Laat in de middag zijn we naar White Rock gereden. We kregen deze tip gisteravond in het restaurant waar we aten. Plaatsje ligt aan het water met allemaal eettentjes en een soort boulevard, een soort mini Scheveningen.

We zaten wel te denken wat staat er nog op ons to do lijstje:) ja het was toch echt tijd voor de Subway!

Morgen vroeg op, om 9 uur varen we over naar Vancouver Island, we hopen walvissen te spotten.

1. Ans:
    17 juni 2013
    Vancouver Island. A dream that comes ...
    Ik blijf nog even dromen, jullie zijn daar nu gewoon!
    Super en genieten.
  2. Rene:
    17 juni 2013
    Kom wel een foto tegen van de stoomklok maar niet van de door mij "voorspelde" totempaal (http://vancouver.ca/parks-recreation-culture/totems-and-first-nations-art.aspx). Hebben jullie die gemist in Stanley Park?
    Vandaag de overtocht naar Vancouver Island. Als jullie willen kun je bij mijn tante in Victoria een 'bakkie' doen ;)
    Behouden vaart!
  3. Pap en mam:
    17 juni 2013
    jullie verhaal doet aan onze Thailand vakantie terug denken, Op stap met de skaitrein en onze klok in Chiang Rai die ieder uur van kleur veranderde en een sprookje toonde. Voor vandaag een fijne overtocht (geen zeeziek worden hoor! )