Varen varen

17 juni 2013 - Victoria, Canada

We moesten om de boot te halen weer vroeg ons bed uit, we hebben bijna nog niet anders gedaan deze vakantie. Gelukkig waren we op tijd en dankzij onze reservering stonden wij in een gunstige/snelle rij, de VIP, hihi.
Het overvaren met de boot alleen was al prachtig. Wel winderig maar met het zonnetje super.
Eenmaal op Vancouver Island eerst ons hotel gezocht, maar daar waren we beetje te vroeg, dus dan maar gelijk op pad.
Voor de lunch waren we naar de Walmart gegaan, lekker spulletjes om te picknicken.
We besloten om een toer over het eiland te maken, waarbij we van mooie uitzichten hebben mogen genieten. Speciaal voor René de totempaal:-).
Helaas hebben we niet veel Wildlife mogen spotten, wel de Elks (hertjes).

Victoria hebben we niet zo heel veel van gezien, aangezien alles gesloten was toen wij terug waren van het rondscheuren. Morgenochtend op weg naar de boot dan nog maar een snelle blik.  De tank van de auto zit in ieder geval weer vol, betere prijzen dan in NL; € 0,96 per liter:-)!

Morgen mogen we uurtje langer slapen, maar wederom een vroegertje, want we hebben weer een boot te halen.

Morgen weer terug naar de USA!!!

1. Rene:
    18 juni 2013
    Yeah, de totem! Zonder foto had ik jullie toch echt teruggestuurd ;) Zal de volgende "foto opdracht" vast gaan verzinnen :)
    Maar zonder gekkigheid, dat ziet er mooi uit daar. Hoog tijd dat ik zelf maar eens op de koffie ga bij mijn tante. Jammer dat jullie er zo kort zijn geweest maar 't blijft (lastige) keuzes maken op zo'n rondreis.
    Nog een leuke bikini kunnen scoren met de Mapple leaf bij de Wally Es? ;)
    Voor straks Welcome (back) to th USA!
  2. Henriette Steenwijk:
    18 juni 2013
    Wat ziet het er weer zonnig uit en wat zal die picknick weer vervelend geweest zijn, alhoewel...met welk bot mes zat jij daar dan te hakken? Zeker geen....
    Wat een vakantie zeg, geen eens uitslapen!
    Dat doe je dan thuis maar weer joh.
    Hier is het nu ook heerlijk weer voor wel 2 hele dagen.
    Dus genieten wij ook even van de zomer.
    Denk dat jullie zo weer op de boot zitten na vast weer een heerlijk ontbijtje?
    Fijne dag vandaag!xxxxxxxxx
  3. Pa en ma:
    18 juni 2013
    Hallo hier weer even een paar letter van ons. Zoals ik begrijp is het als maar vroeg op staan . De foto;s zijn allemaal erg mooi Nu weer terug naar USA en dan toch maar een keer uitslapen.Groeten van ons Pa en Ma.
  4. Jetjes:
    Hoi!!

Dat ziet er allemaal weer relaxed en gezellig uit! Leuke foto van de picknick.. Geniet lekker en we zien de volgende foto's wel weer verschijnen op jullie blog.. Kus van ons