Back in the USA

13 juni 2013 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Hi folks,

Na een kleine vertraging vertrokken wij richting Seattle om uiteindelijk hier nog eerder dan verwacht aan te komen. Onze vlucht verliep prima, erg leuk was dat we zo goed als over ons huis gevlogen zijn, voor het eerst! Verder over een deel van onze waddeneilanden gevlogen en over Canada, met een mooi zicht op de Rocky's!
Na een lange wachttijd bij de douane werden wij dan echt binnen gelaten:-)
Ook voor de auto moesten wij wederom geduld hebben en toen nog wat uitzoeken. Helaas geen SUV, maar wel een stoere zwarte Ford.

Ondanks dat we best wel beetje moe waren (zijn), toch maar op pad gegaan. Eerst naar de supermarkt voor inkopen en toen de stad onveilig gemaakt. Het weer was zo mooi dat we besloten om vandaag de Needle te bezoeken. Met een lift 184 meter omhoog om te genieten van een prachtig uitzicht over de stad en in de verte de bergen.
We wilden eigenlijk bij the Outback gaan eten, maar toch maar iets dichter bij het hotel gekozen; Mexicaans is het geworden. Was ook erg lekker!
Nu is het echt tijd om lekker te gaan slapen, morgen weer een druk programma, als we weer op tijd richting de Boeing fabriek gaan. En na een 'dag' van 24 uur zijn onze batterijen ook aardig leeg:-)

1. Rene:
    Welkom "thuis"!
    Ik denk dat je een volgende keer bij de douane even je nagels moet showen Es. Krijg je meteen voorrang en een paspoort is denk ik niet eens nodig! :)
    De eerste foto's zien er al goed uit hoor. En mooi weer (lees droog) in Seattle, dat maken ze daar ook niet zo heel vaak mee.
    Outback moet dus nog even geduld hebben tot jullie aanschuiven. Niet te lang mee wachten anders blijven ze met al die extra ingeslagen croutons zitten. ;)
    Ben benieuwd wat de eerste hele dag jullie gaat brengen. Wel een beetje "raar" om na 11 uur in een Boeing te hebben gezeten ze toch meteen de weer te gaan bekijken. :)
    Suc6 met de jetlags!
  2. Ans:
    14 juni 2013
    Niet voor nix vroeg op gestaan! Fijn dat jullie er zijn. En dat inclusief reisverhaal en mooie foto's. Vandaag is het weer hier ook lekker zo te zien. Doei.
  3. Pap en mam:
    14 juni 2013
    horen er niet van op dat jullie al op pad zijn geweest. dat maakten wij al op uit het sms je van jullie goede aankomst.
    En nu nog vele veilige kilometers met de zwarte ford
    gr. Pap & Mam
  4. Mitchell:
    14 juni 2013
    hoi met mij is het goed hoe gaat het met jou
  5. Pa en ma:
    Hallo daar..
    Jan heeft het inmiddels voor elkaar met de laptop.
    Maak er een leuke dag van.
    Stuur even een foto van de auto, dan weten we welke je gaat kopen als je terug komt.
    Groeten van ons allemaal.
  6. Henriette en Jan:
    14 juni 2013
    Nou nou wat een mooie foto zeg zo boven de wolken. Steken jullie ons mooi de ogen mee uit.
    Ben benieuwd naar de fabriek...
    Groetjes van ons