Aftellen

6 juni 2013

Bijna 6 maanden geleden zijn wij begonnen met de planning van onze reis. Met nog 1 week te gaan voor vertrek, zijn we nu echt aan het aftellen!!!!

Om jullie weer beetje op de hoogte te houden en te genieten van jullie leuke reacties, ook dit jaar weer een weblog.

We vliegen heen naar Seattle en terug van San Francisco, heerlijk met rechtstreekse vluchten. Na wat acclimatiseren in de USA, maken we een uitstapje naar Canada, we moeten toch eens wat anders dan alleen de USA.

Deze reis gaan we veel natuur bekijken: bergen, watervallen, meren, sequoia's, regenwoud, wilde dieren (hopen we) en nog veel meer. Gelukkig komen we ook nog in de bewoonde wereld. Wat ik eigenlijk wil zeggen, winkelen (outlets:-)) gaat lukken. Maar ook de steden die op het programma staan, zijn we erg benieuwd naar. We gaan heel wat miles rijden, dus we gaan weer een leuke auto uitzoeken (tja welke zou er na de vakantie dan weer komen, haha).

Je kunt onze hotels bekijken bij de reisinformatie en op de kaart zie je onze route. Meer gaan we niet verklappen.

We hebben er erg veel zin in en het gaat vast en zeker een mooie en onvergetelijke reis worden.

1. Rene:
    7 juni 2013
    Hè, hè, blog gevonden! :)
    Nu mag ik eens meegenieten zonder m'n koffers te pakken. Zwaaaaaaar jaloers hoor!
    Ik mis nog één ding in de opsomming van "have to do's" ..... Outback!!!! :)
    "Let the trip begin", ik zit er klaar voor!
  2. RSR:
    11 juni 2013
    Hoi Luitjes,
    Het is bijna zover, nog 2 dagen en dan mogen jullie gaan genieten van een wederom bijzondere reis.
    Wij wensen jullie een fijne vakantie en geniet vooral van al dat moois daar!
    Wij gaan ook op reis, maar dan voor 3 dagen, ook leuk, dus de reactie op jullie reisverhaal volgt later, maar wij denken wel aan jullie hoor!
    Groetjes xxx
  3. Melanie:
    12 juni 2013
    Heeee Esther en Erwin,

Heel erg veel plezier op jullie reis!
    Geniet ervan en vergeet thuis maar he-le-maal! ;-)

Groetjes Melanie