Hiking en relaxen

19 juni 2013 - Olympic National Park, Washington, Verenigde Staten

Nu kunnen jullie wat mij betreft echt jaloers worden;-). Terwijl ik dit verslag aan het maken ben zit ik bij het haardvuur met uitzicht op Lake Quinault. Erwin is lekker een paar baantjes aan het trekken in het zwembad, heerlijk relaxed allemaal.

Wat leuk wakker worden met al jullie reacties op ons blog! Het ontbijt is goed gekomen hoor. Bij zo'n klein koffietentje (soort tuinhuisje) hadden ze ook yoghurt met granole (soort muesli), dus dat was snel geregeld.
Toen weer op weg naar het Olympic NP, nu naar het Hoh Rainforest. Wederom was dit echt heel mooi, mooie wandeling gemaakt, gelukkig droog:). Bomen zo hoog en groot, veel mossen die aan bomen hangen, wat zorgt voor 'spookie' bomen. Wel heel veel muggen, dus vooral niet teveel stil staan, maar wij hadden geen deet nodig, staat heel handig gewoon thuis.
Na alle bomen en mossen richting de zee gereden.
We hadden plaatjes gezien van Ruby Beach, rotsen in de zee, die wilden we graag live bekijken. Juiste keuze, aan de kust scheen en de zon en gaaf uitzicht.
Meteen maar in de zon picknickje gedaan, beter dan in de auto. De raaf van vandaag had een normale maat en was niet zo brutaal, wij blij.
Op naar lake Quinault en de bijhorende lodge. Eerst nog wat in de buurt bekeken, aantal watervallen gespot. Maar die lodge, wat werden we daar blij van, zag er zo knus en gezellig uit.
Straks gezellig hier eten en nog verder genieten en relaxen.
Morgen mount Rainier, we hopen dat we hem mogen zien (dat het helder weer is). Dan slapen we denk een stuk minder luxe.

1. Rene:
    20 juni 2013
    Wel een beetje raar dat wij, hartje zomer (of is 'ie hier alweer voorbij?), jalours moeten worden omdat jij bij het open haardvuur zit. Maar ik begrijp goed wat je bedoeld hoor en (zwaar) jalours was ik vanaf dag 1 al. :)
    Mooi dat er toch ontbeten kon worden. Ik kon mij al niet voorstellen dat er een stad(je) in de USA zou bestaan waar niet gegeten zou kunnen worden.
    Ook de foto's van vandaag/gisteren zie er weer fraai uit. Er zijn er alleen een aantal die (nog) niet zichtbaar zijn. Misschien dat deze op moment van schrijven nog door julie worden geupload? Het is dan per slot van rekening pas 10 PM daar.
    Hoop dat Mnt. Rainier jullie een prachtige blik gunt ( en ons ook via dit blog ;))
  2. Rene:
    20 juni 2013
    Ps.: ik zie nu dat het foto's van gisteren zijn die zijn weggevallen. Niets gemist dus :)
  3. Pa en ma:
    20 juni 2013
    Maak ons maar lekker met zoveel mooie foto s Het is erg leuk zo met jullie mee te reizen. Hier gaat alles goed. De warmte valt wel mee. Groeten van ons.Pa en Ma.
  4. Henriette en Jan:
    20 juni 2013
    Wat een super kamer en leuke gozer die jij alleen erbij kreeg!! Dit is toch wel het ultime vakantie gevoel, zomer, zwembad en dan ook nog een haard vuur, kom op zeg.Daar wordt je vast helemaal romantisch van (toch R:);).
    Nou geniet er maar van ...
    Goedemorgen voor jullie en fijne dag vandaag groetjes en xxxx
  5. RSR:
    20 juni 2013
    Het ziet er prachtig uit! Mijn complimenten dat jullie elke dag de moeite nemen ons op de hoogte te houden! Ik vind de foto's wederom erg mooi!
    Fijne dag en xxx
  6. Tessa:
    23 juni 2013
    Wat een mooie verhalen allemaal. Ik heb de Twighlight boeken verslonden dus zie die mooie bossen helemaal voor me. Wat zalig om daar te wandelen. Ik ga snel verder lezen want loop nog een beetje achter.